Wednesday, July 01, 2009

slamat bulan baru

tgk ticker tu. ade less than 2 months. heheheh... tak saba nk tgk cane kehidupn kat msia. hopefully it's gonna be a good one. amin... ape nk update rini? urm2... mcm bese still bz. ni pn blk keje td kul 9. sy bkn workaholic. tp klu tak siapkn rini esok lg png pale. so stayback je siapkn sme bnde dlu. and smpai uma tadi tade tenaga langsung. jupe hunny x sampai 3 menet. da balik uma trus. skg da bersenang lenang ats katil. perasaan bahagia tak terhingga. hehehhee...

mari cerita psl perihal opis spy di ari tua bley bergelak ketawa di ats ke annoy'an' diri sendri. at this moment, i detest fecking Ital*ans. stakat ni tak jupe lg org negara tu yg btl2 bekenan nk di buat kawan. kt opis tu tade la ramai It*lian tp yg ade tu pn sme mcm harammm... pe motif ckp psl itali*n? saje... spy tak lupe smpai bile2. hahha... i've always experience the worst with people from their country. last time hunny pnye hsemate yg ade ramai sgt kawan2 dr Ital* ni. sme prangai tahape2. kuat party, minum smpai muntah2 sana sini. coccaine jgn ckp la. rsnye slagi tak rompong idong tu slagi tu la asek nk amik je. pastu yg sorg lg mamat tu ske pow duit hsemate hunny ni. tp cite kat org family die org kaya2. abes tu asal ko tade uma sendri? asek nk lepak uma hunny je. pstu mtk duit org. fine la. ingatkn sbb die tak well-educated sgt sbb tu prangai die kampon.

rupenye yg da well-educated pn sama je prangainye. call me racist but my experiences with them just proven how unethical and unprofessional they are (at least the ones in my office). smpai Kristof pn kata 'oh, org2 dorg ni takley bg power sket or takley kasi dorg rs dorg ade power. abes sme org dorg pijak.' gile kn? sbb tu bile dgr je dorg ni dr negara itu, trus rs tak syok. and people ask me why i haven't been there yet. cane? tiada prasaan membuak2. dlu ade la skejap mase satu zaman tu. tp skg da langsung ilang da. ditambah plak dgn cite siti yg kena tumbuk tak psl2 kat Rome. ish takpe la. tak pnh g pn takpe. (racist gile entry kali ni).

oh klu i jupe Giuseppe Esposito or Cesare Marino kat msia, aku starlite dahi ko sejuta kali. :-)) ahhahahahahahah... td terserempak Giuseppe kt canteen and die kunun2 berbuat baik dgn berkata 'how are you ladies? (me & kinga) long time no see?.' tp aku trus berpura2 bercakap ngn john lantas buat tak lyn kpd si itu org yg aku tak ske. bakpe aku susah pyh nak kunun2 ske die? oh puas la ati aku. rasenye die tau diriku tak ske die. sme sbb bln lepas die pakse2 kinga turun register those stupid anti-mafia thingy. (tu la. negara byk sgt mafia. kan da kena register sme payments yg hntr kat It*ly). tp kinga lak time tu bz gile. so i offered to help her. but the thing is i totally forgot my password to log on to the anti-mafia software. ye la. last buat pn thn lps. sbb itu junior pnye keje. so si mamat gile ni bising la. siap kutuk2 kinga kata menyusahkn idop die sbb antar diriku yg password pn tak ingat. hahahah... bkn sengaja la gile. bape kali nk ckp. klu die diam pn takpe. sbb bknnye takley mtk password kinga. tp bese la org2 negara dorg ni. bende kecik pn nak besar2kn. nk tjk la die sorg je la yg bley buat keje. so die pn start la call my TL kunun nak ngadu. skali kena mrh lg ade. ye la. da la ktorg ni tolong die. die nak kecoh2 lak kn. start ari tu baru la try kunun nk ckp baik2. tp jgn harap. i dont like u. and will always not like you. me no likey!!

Cesare? lg mls nk cite. buduh berdengung. klu ade mase baru cite. ni ape kes meluah prasaan ni? heheheh... xpe la. pngalaman utk ari tua. ngehngehngeh...

ps: kudik, mula2 aku baca komen ko utk entry bwh ni kn, aku confuse gile. aku asek je tanye diri aku 'nape TL aku kna bg ko adiah?' sebbek aku tak tulis ape2 yg bley mgguris ati ko. da lama tu baru aku tau nape. see? ternyata aku ingat la. aku ingat ari tu ialah bday ko. hehehehhe...

3 comments:

nona said...

hohoho syok baca entry kau.. rasa best je dapat mix ngan ramai orang dan berjenis. dan tahu plak jenis yang ntahhapa2.. hohoho.. takleh komen lebih.. kat malaysia adalah isu yg sensitif.

raducaca said...

hahahah sitek aku sbenanye taknak la mengheboh2kan

sbb cam budak kecik kan

tapi ntah

hahahahah

silentME said...

nona : tu la kan. masalah kt msia tu kat sini ade je. huhuhu.. pening lyn prangai org.

atart : mane de bdk kecik la. bese la tu. msti time ko tulis tu ko serabut psl futsal. ngehngehngeh...